Start Wycieczki Rowerem do Tarnowca i Bierówki
Rowerem do Tarnowca i Bierówki Drukuj Email
poniedziałek, 28 maja 2012 21:07

Dnia 25 maja 2012r. odbyła się w naszej szkole po raz kolejny wycieczka rowerowa. Tym razem odwiedziliśmy dwa ciekawe miejsca : Sanktuarium Matki Bożej Zawierzenia w Tarnowcu oraz Centrum Edukacji Ekologicznej w Bierówce. W wyjeździe tym uczestniczyli uczniowie z klas: Ib, Id, Ie, Ig, IIe, IIf, IIj, IIIf oraz nauczyciele Paweł Dacyl i Mirosław Kutyna.

Wystartowaliśmy spod szkoły i przy sprzyjającej pogodzie pokonaliśmy ciekawą trasę, wiodącą bocznymi drogami asfaltowymi  i szutrowymi, w bliskim sąsiedztwie rzeki Jasiołki (Jasło – Hankówka – Roztoki – Dobrucowa – Tarnowiec). W Sanktuarium Tarnowieckim  zajęła się nami pani Małgosia. Zwiedziliśmy Kościół pw Narodzenia NMP z cudowną figurą Matki Bożej Zawierzenia oraz Kalwarię Trzeciego Tysiąclecia z Pomnikiem Miliarda Nienarodzonych.

Z Tarnowca wyruszyliśmy w stronę Szebni i Bierówki, gdzie po krótkim podjeździe dotarliśmy do Centrum Edukacji Ekologicznej. Resztę czasu spędziliśmy przy ognisku. Wróciliśmy do Jasła  przyjemnym zjazdem do Warzyc i płaskim odcinkiem przez Hankówkę. Wycieczkę tradycyjnie zakończyliśmy na płycie jasielskiego rynku.

/ PD/

men cke oke ko
powiat miasto jaslo4u jaslonet
optimeks  Trafunek

Twoja przeglądarka jest zbyt stara aby zobaczyć co tutaj jest!