Start
Wycieczka do Zakopanego Drukuj Email
środa, 10 października 2018 09:19

W dniach od 26 do 28 września 2018r. piętnastu uczniów naszej szkoły wzięło udział w wycieczce do Zakopanego pod opieką Pań Moniki Syzdek i Beaty Buchały. Program wyjazdu był bardzo urozmaicony.

Pierwszego dnia grupa przeszła ok. 9,5 km na Gęsią Szyję (1489 m) przez Rusinową Polanę. Trasa była  wyjątkowo piękna ze względu na rewelacyjne panoramy Tatr, ale także cudowną jesienno-zimową pogodę, która towarzyszyła nam tego dnia. Rusinowa Polana jest  wspaniałym  miejscem pod względem widokowym. Jak na dłoni zobaczyliśmy stąd, m.in. Lodowy Szczyt, Baranie Rogi, Gerlach, Rysy. Szczególnie atrakcyjnie prezentowały się szczyty górskie obsypane świeżym śniegiem. Wieczorem po trudach pieszej wędrówki  relaksowaliśmy się  w Chochołowskich Termach. To największy kompleks basenowy na Podhalu
-  30 basenów i beczek wypełnionych wodą termalną o właściwościach leczniczych i terapeutycznych. Z tak naładowanymi akumulatorkami wyruszyliśmy drugiego dnia na całodniową wycieczkę (16 km). Naszym celem była Dolina Kościeliska . Podczas tego spaceru,jak i poprzedniego dnia, towarzyszył nam przewodnik tatrzański Wojciech Gaździak, który niezwykle ciekawie opisywał historię doliny związaną z hutnictwem, walory przyrodnicze i różne ciekawostki. Po drodze zboczyliśmy do Wąwozu Krakowskiego i  Smereczyńskiego Stawu. Okrutnie zmęczeni ale szczęśliwi dotarliśmy do schroniska Ornak. Wieczorem tym razem kibicowaliśmy naszym siatkarzom oglądając mecz Polska-Serbia. Ostatni dzień (piątek) spędziliśmy w samym Zakopanem.
Wszyscy wyjechaliśmy kolejką linową  na Wielką Krokiew, gdzie odbywa się Puchar Świata w skokach narciarskich. Oczywiście nie mogło zabraknąć  spaceru po Krupówkach, gdzie trzeba było wydać ostatnie „dutki”WinkLaughing.

FOTOGALERIA

(mS, Bu)

men cke oke ko
powiat miasto jaslo4u jaslonet
optimeks  Trafunek

Twoja przeglądarka jest zbyt stara aby zobaczyć co tutaj jest!